Les Fun Weeks són setmanes temàtiques organitzades per Kids&Us. S’adrecen a nens i nenes de 2* a 10 anys (2* anys només per alumnes Kids&Us segons el número d’apuntats de la seva franja d’edat) amb l’objectiu de facilitar-los el contacte amb l’anglès durant els períodes de vacances, utilitzant la metodologia d’aprenentatge de Kids&Us.
A les Fun Weeks es fan activitats 100% en anglès que permeten que els nens i nenes es diverteixin i alhora aprenguin gràcies al mètode natural d’aprenentatge propi de Kids&Us.
ACTIVITATS
Totes les activitats de les Fun Weeks es fan íntegrament en anglès i estan relacionades amb la temàtica setmanal. Cada setmana ens submergim en un món nou gràcies a les diferents temàtiques, amb històries diferents per a cada grup d’edat creades específicament per facilitar l’adquisició de l’idioma. La temàtica proposada per a aquest casal és la següent:
DEL 30 DE MARÇ AL 2 D’ABRIL: TEMÀTICA BRILLIANT BIRDS (4 dies)
Saps què fan els ocellets a la primavera? Vine a la nostra Fun Week per saber-ho tot sobre els preciosos ocells que viuen al bosc i descobreix que llestos són, canta les seves cançons i submergeix-te en les seves històries. Uneix-te a nosaltres durant una setmana plena de diversió i jocs, i esbrina què fan aquests ocells tan ocupats aquesta Pasqua.
Durant les Fun Weeks es realitzen divertides activitats amb contingut pedagògic. S’organitzen grups reduïts per franja d’edat per assegurar el tracte individualitzat a cada nen i nena i optimitzar els resultats i l’aprenentatge de cada un d’ells.
DATES I HORARI
- Setmana del 30 de març al 2 d’abril.
- L’horari de les activitats serà de 9:00 h a 13:00 h (opció A) o de 9:00 h a 15:00 h (opció B), tot i que per facilitar-vos tant l’arribada dels nens, l’horari de recepció serà de 8:30 h a 9:00 h. La recollida es podrà fer a partir de les 13:00 h i fins a les 13:30 h (si heu triat l’opció A) o a les 15:00 h (si heu triat l’opció B).
PREUS
· Opció A (de 9:00 h a 13:00 h):
- Alumnes Kids&Us: 112 €
- No alumnes: 117 €
· Opció B (de 9:00 h a 15:00 h). Cal portar el dinar en una carmanyola.
- Alumnes Kids&Us: 124 €
- No alumnes: 129 €
